درد چيزي بدتر از دوري
نوشته شده توسط : الهام

درد عشق تو

 

 

در این روز غم انگیز جدایی٬

 

      به یاد آرم زمان آشنایی!

 

      به خاطر آورم در جنگل دور٬

 

      کنار برکه یی خاموش و بی نور٬

 

      نشستی با دلم افسانه گفتی!

 

      به خود شمع و مرا پروانه گفتی!

 

      چو میرفتم به دامانم فتادی!

 

      چو اشکی در گریبانم فتادی!

 

      شدم دیوانه وُ دیگر گذشتم

زدنيا اي دريغ از سر گذشتم

 

      اَجَل اکنون که می گیرد سراغم

 

      چو لاله از غم عشق تو داغم

 

      چو میمیرم به لب نام تو دارم

 

      پس از مرگم چو آیی بر مزارم

 

      ز خاکم ناله برخبزد به افلاک ٬

 

      که: از یادم نرفتی تا دلِ خاک!

 

 

 

 

دوستت دارم سنگ دل

به جونت قسم عشقم دروغ نبود

حيف....

 

 





:: برچسب‌ها: عشق , من ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 310
|
تعداد امتیازدهندگان : 101
|
مجموع امتیاز : 101
تاریخ انتشار : 30 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رهگذر در تاریخ : 1390/11/23/0 - - گفته است :
وبلاگه تو دیدم خیلی دلم سوخت انشالله خدا کمکت کنه.بعضی وقتا یه چیزایی برا ما صلاح نیست ولی ما دوسشون داریم بعضی وقتا هم یه چیزایی صلاح هست که ما دوستشون نداریم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: